ΒΟΑΚ: Σήμερα οι προσφορές για το τμήμα «Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος»

(φωτογραφία Shutterstock)

Το τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Νεάπολη μέχρι και τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 14,5 χιλιομέτρων, θα υλοποιηθεί ως αμιγώς δημόσιο έργο, με κόστος 186 εκατ. ευρώ


Μετά το αίσιο τέλος που είχαμε στη μίνι εμπλοκή με την προδικαστική προσφυγή κοινοπραξίας τεσσάρων εργοληπτικών εταιρειών, ανοίγει σήμερα Τρίτη 22 Φεβρουαρίου,   ο δρόμος για τη δημοπράτηση του δημόσιου έργου «Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος» με την υποβολή των προσφορών.

Η πρώτη δικαστική εμπλοκή που παρουσιάστηκε στο μεγάλο έργο του νέου ΒΟΑΚ αποδείχτηκε ευτυχώς ολιγοήμερη. Αν και δικαιώθηκε σε επίπεδο εκδίκασης των λεγόμενων «προσωρινών μέτρων», η κοινοπραξία των τεσσάρων εργοληπτικών εταιρειών, που είχε καταθέσει προδικαστική προσφυγή καταγγέλλοντας «φωτογραφικό» διαγωνισμό για το τμήμα «Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος», αποφάσισε τελικά να κάνει πίσω.

Η κοινοπραξία, με βάση τα σχετικά έγγραφα απέσυρε την προδικαστική προσφυγή της, που ήταν να εκδικαστεί από την Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών στις 2 Μαρτίου, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για να προχωρήσει κανονικά η διαγωνιστική διαδικασία. Μετά την απόσυρση της προσφυγής, μπορεί να γίνει κανονικά λοιπόν σήμερα Τρίτη 22 Φεβρουαρίου, η δημοπράτηση του δημόσιου έργου «Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος» του νέου ΒΟΑΚ και μένει να φανεί πόσες και τι ύψους προσφορές θα κατατεθούν από τους κατασκευαστικούς ομίλους και κοινοπραξίες.

Το τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Νεάπολη μέχρι και τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 14,5 χιλιομέτρων, θα υλοποιηθεί ως αμιγώς δημόσιο έργο. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ ανέρχεται σε 186 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Το έργο αφορά στη βελτίωση-διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος «Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος» σε 4ιχνη αρτηρία με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένου καταστρώματος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,50 μ.

Στο έργο περιλαμβάνεται, ως προαίρεση, η βελτίωση διατομής και γεωμετρίας της ΠΕΟ Νεάπολης-Αγίου Νικολάου, για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου.

Το έργο έχει διάρκεια, σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού, 36 μήνες και στόχος είναι η ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2025.